Ինչպէ՞ս ամբողջ էկրանով նայել տեսայոլովակը mplayer-ում

Հարց ու Պատասխան (ՀուՊ)Ինչպէ՞ս ամբողջ էկրանով նայել տեսայոլովակը mplayer-ում
antranigv Staff asked 3 years ago

Ցանկանում եմ Mplayer օգտագործելիս ամբողջ էկրանով նայել տեսայոլովակը, ինչպէ՞ս աշխատացնեմ, կամ ո՞ր ստեղնով անեմ։
 
Կանխաւ շնորհակալութիւն։

3 Answers
Best Answer
Արտակ Կոլյան Staff answered 3 years ago

֊fs արգումենտով եթե կանչես, կբացի ֆուլ սքրին
օրինակ

mplayer WqQDqvqCYqU.flv -fs
aggregator Staff replied 3 years ago

իսկ եթե արդեն աշխատում է նվագարկիչը , կարող ես f ստեղնին սեղմելով, անել ֆուլ սքրին և հակառակը

Պինգուին Staff replied 3 years ago

Շնորհակալ եմ ^^ ստացուեց

seda Staff answered 3 years ago

Ըստ ծրագրի ձեռնարկի՝ սրանք են անհրաժեշտ ստեղները.
 Т   –  Toggle fullscreen (also see −fs).
−fs (also see −zoom) – Fullscreen playback (centers movie, and paints black bands around it). Not supported by all video output drivers.
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/man/en/mplayer.1.html
 
Յ.Գ. Պինգվինի՛կ, աւանդական ուղղագրութեամբ պէտք է գրել «տեսահոլովակ» (այստեղ «հոլով» եւ ոչ թէ «յոլով» արմատն է. «յոլով»-ը նշանակում է «շատ», իսկ «հոլով»-ը՝ «գլորում, թաւալում»)։ ։))
 

seda Staff replied 3 years ago

Ուշացա, կներեք. արդեն պատասխանը եղավ ։)

Պինգուին Staff replied 3 years ago

Շնորհակալութիւն, ուղղագրութեան համար ։Ճ իսկ ես ընկած ման ման էի գալիս, թէ ոնց գրեմ ։ՃՃ

seda Staff replied 3 years ago

Միշտ պատրաստ ենք հասնել օգնութեան ։))

aggregator Staff answered 3 years ago

Պինգվին, եթե հարցիդ պատասխանը ստացար, անհրաժեշտ է հարցի կարգավիճակը սարքել լուծված ։)

Պինգուին Staff replied 3 years ago

Աուու, ճիշտն ասած մոռացել էի դրա մասին, ու միշտ եմ մոռացել 😀 մի անգամ մէկը հարցիս էր պատասխանել 2 տարի յետոյ, քանի որ մոռացել էի նշել որ Solved 😀

122