Ի՞նչ առաջարկություններ կան կայքի և ֆորումի զարգացման վերաբերյալ

Հարց ու Պատասխան (ՀուՊ)Ի՞նչ առաջարկություններ կան կայքի և ֆորումի զարգացման վերաբերյալ
aggregator Staff asked 3 years ago

Այստեղ կքննարկենք կայքի զարգացման և կատարելագործման հետ կապված խնդիրները։

5 Answers
Best Answer
Արտակ Կոլյան Staff answered 3 years ago

Կարծում եմ սկզբնական ժամանակահատվածում լավ պրակտիկա կլինի, որ երբ մեզ հարց են տալիս, մելյով կամ ասենք չաթերով ուղարկենք այստեղ հարցնեն, որ մի քիչ բազա ստեղծվի, հետո նաև նմանատիպ հարցերին այլևս չենք պատասխանի, միանգամից լինքը կտանք ։)

antranigv Staff answered 3 years ago

Ողջոյն, առաջարկում եմ ֆորումի համար լինի RSS հոսք, որ կարողանանք հետեւել եւ շուտ օգնել իրար, բացի դրան էլ կարելի է IRC ստեղծել կենդանի օգնութեան համար (։

aggregator Staff replied 3 years ago

ռսս հոսք կա, հիմա ինչ որ խնդիր կա հետը, կնայեմ, իսկ IRC-ն անիմաստ եմ համարում, ֆորումի իմաստը հենց այն է, որ հնարավորինս բաց ու մատչելի լինի ոչ տեխնիկական մարդկանց համար, որոնելը, գտնելը ու հարցնելը

aggregator Staff replied 3 years ago

ռսս հոսքի հասցեն սա է http://hy-it.org/question/feed

seda Staff answered 3 years ago

Նախ շնորհավորում եմ ֆորումի ծնունդը և մաղթում կենդանություն ու ակտիվություն ։)
Հետո երևի ընթացքում կերևա՝ ինչ կարելի է փոխել։ Առայժմ ինձ համար ֆորումային մի փոքր անսովոր հարթակ է սա։ Բայց ոչինչ, կսովորեմ։
 

aggregator Staff replied 3 years ago

պետք է որ ամեն բան լավ լինի, տեսնենք ;Ճ

Neutrino Staff answered 3 years ago

Շատ լավ միտք է։ Հույս ունեմ ակտիվ կլինի ֆորումը ու շատ օգտվողներ կունենա։

Neutrino Staff answered 3 years ago

Առաջարկությունների մասով իմ կարծիքով լավ կլինի, եթե կայքում տպվեն տեղական it ընկերությունների վերաբերյալ նորություններ, լինի սթարթափներին նվիրված վերլուծություններ, տեղի it ոլորտում հայտնի ու հեղինակավոր մարդկանց հոդվածներ, կառաջարկեյի նաև hard/soft hack ֊ին նվիրված հոդվածները խրախուսվեին։

aggregator Staff replied 3 years ago

նյութերի հետ կապված բոլոր հարցերը համայնքը ինքն է լուծում, այսինքն եթե ուզում եք գրել վերլուծություն ոչ մի բան չի խանգարում, կարող եք անել ազատորեն

aggregator Staff replied 3 years ago

հայտնի ու հեղինակավոր մարդկանց էլ դեռ չենք կարողանում համոզել, որ այստեղ հեղինակ դառնան ։), բայց դա կարծում եմ ընդամենը ժամանակի հարց է

147